1. L'assegurança MyBox Auto té una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la seva prima és mensual (l'opció de pagament anticipat, en què el preu del primer període de l'assegurança s'abona totalment en la data en què l'assegurança comença a tenir efecte, queda reservada per a clients de Banca Premier o Banca Privada). No s'aplicaran recàrrecs per fraccionament. Si l'assegurança es renova, la prima de renovació es pot recalcular de conformitat amb les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecta a les condicions de MyBox.
2. La companyia asseguradora, en el moment de l'obertura del sinistre, et podrà recomanar els diferents tallers col·laboradors, sempre que la naturalesa del sinistre en permeti la reparació. També pots consultar el llistat de tallers col·laboradors a la pàgina web www.segurcaixaadeslas.es. Compromisos associats a la contractació del producte MyBox Auto per a sinistres amb cobertura en la pòlissa, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat” del vehicle a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, servei no associat a la declaració d'un sinistre. Aquests compromisos són assumits llevat de causes de força major.
3. Al taller col·laborador que ens indiquis, es farà al vehicle assegurat una revisió de vint punts de seguretat: 1) Elements interns (nivell d'oli del motor, nivell de líquid refrigerant, nivell de líquid de frens i embragatge, nivell de líquid eixugaparabrises, estat de les corretges auxiliars). 2) Il·luminació (intermitent/emergència, frenada, marxa enrere, posició/curta/llarga, reglatge de fars, antiboira). 3) Pneumàtics (estat, pressió). 4) Frenada/suspensió/direcció/transmissió/escapament (amortidors, comoditats, desgast de frens, tensió dels frens de mà, fugues). 5) Altres elements (eixugaparabrises, cinturó de seguretat). El taller et lliurarà un document amb el resultat de la revisió i les possibles anomalies que s'haguessin detectat. En cas que vulguis dur a terme la reparació de les anomalies detectades al mateix taller, podràs sol·licitar un pressupost.
4. En cas d'immobilització del vehicle per avaria o accident a Espanya, hi acudirà la grua en un temps màxim de 60 minuts, després que s'hagi rebut la sol·licitud del servei al telèfon d'assistència en viatge 900 301 900 (disponible les 24 hores). El compliment d'aquest compromís no serà aplicable en casos de demora per causes climatològiques adverses o casos de trànsit atípic ni en serveis d'assistència en pistes forestals, camins i altres vies no transitables.
5. Una vegada que ens sol·licitis la intervenció pericial, enviarem el pèrit al taller que ens indiquis en un període no superior a un dia laborable des que vas concertar la cita amb el taller i dins el seu horari d'atenció al client.
6. Per a sinistres que impliquin la substitució de llunes o la reparació de carrosseria del vehicle assegurat, fetes als nostres tallers col·laboradors, el cost de les quals sigui inferior a 300 € i hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Després de la comunicació del sinistre i l'encàrrec de reparació fet al taller col·laborador, el taller, una vegada que disposi dels recanvis necessaris, podrà iniciar la reparació o substitució sense necessitat que intervingui un pèrit remot o presencial.
7. En cas que reparis la carrosseria del vehicle assegurat en un dels nostres tallers col·laboradors, la reparació es farà en menys de tres dies hàbils, després de la validació dels danys per part d'un pèrit de forma remota o presencial. Aquest servei serà efectiu per a pòlisses amb cobertures de danys propis, en reparacions de cost inferior als 500 € i que no comportin substitució o aprovisionament de peces de recanvi, i sempre que hi hagi conformitat de pagament per part nostra. Queden exclosos d'aquest compromís els casos de sinistre múltiple, d'acord amb la definició que s'inclou a la clàusula Definicions de la pòlissa per a sinistre múltiple.
8. Les indemnitzacions que hàgim d'assumir per sinistres coberts per la pòlissa s'efectuaran en un període de dos dies hàbils a comptar de la recepció de tota la documentació necessària per a la gestió del pagament, una vegada que s'hagi formalitzat l'acord sobre l'import que s'ha d'indemnitzar entre nosaltres i el beneficiari de la indemnització i ens hagis comunicat el número de compte bancari en què cal fer el pagament. En cas de robatori total, el període de 48 hores s'iniciarà després dels 40 dies establerts a la pòlissa per a aquests casos.
9. En cas d'incompliment de qualsevol dels compromisos, a excepció de la “Revisió gratuïta de 20 punts de seguretat del vehicle” a la nostra xarxa de tallers col·laboradors, es posa a la teva disposició el telèfon 91 991 78 21 per sol·licitar la revisió del compliment dels compromisos esmentats i, si escau, una compensació econòmica de 200 €. El prenedor tindrà dret a un màxim d'una compensació econòmica per cada anualitat de la pòlissa, sempre que estiguin vigents els compromisos en la data en què es declari el sinistre de què deriven i que origini la compensació. Aquesta compensació es farà efectiva abans que finalitzi el mes de desembre de l'any en què s'hagi acceptat l'incompliment per part de SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros. El pagament de la compensació econòmica està subjecte a la fiscalitat vigent.
10. Per llei, els tallers atorguen tres mesos de garantia. Però a SegurCaixa Adeslas ampliem la garantia de les reparacions que siguin a conseqüència d'un sinistre cobert per la teva pòlissa d'auto a dos anys i una garantia de pintura indefinida. Aquesta garantia és vàlida sempre que la reparació sigui arran d'un sinistre i el titular del cotxe i l'assegurat segueixin sent el mateix i mantinguin la pòlissa amb nosaltres. No inclou recanvis de desgast, com peces mecàniques, danys de motor, caixa de canvis o grups elèctrics.
Informació subjecta a les condicions generals, particulars i especials de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació de la companyia.
Companyia asseguradora: VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-58333261, i SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. Mediador: CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA, amb NIF A-08663619 i domicili al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 7339-2024/09542